Velkommen til Hald Ege Efterskole på Efterskolernes Aften, den 10.01 ml. kl. 18.00 – 21.00.

Vi vil meget gerne vise jer vores skole og fortælle lidt om vores linjetilbud, værdier og hverdag.

PROGRAM – Meld jeres ankomst ved indgangen.

Rundvisning ved vores dejlige elever med start ved hovedindgangen. Linjerne er i gang rundt omkring på skolen, og her kan man møde linjelærere, der gerne svarer på spørgsmål om indholdet på linjerne.   Kig endelig forbi og se, hvad vi laver.

Ligeledes findes alle linjer repræsenteret i spisesalen, hvor man kan få en snak med en linjelærer, mens man drikker kaffe el. saftevand og spiser kage:

Erik fortæller i samlingssalen om skolen i 25 minutter på følgende tidspunkter:

Kl. 18.30
Kl. 19.30
Kl. 20.30

Der er løbende kaffe, saftevand og kage i spisesalen.

Lone og Charlotte er ved hovedindgangen og svarer på det meste – herunder også spørgsmål om ledige pladser i de kommende skoleår. Alle er velkomne, men vil du være sikker på en plads til et bestemt skoleår på en bestemt linje, er det en god ide at melde jer til under ”Book en rundvisning”.

Vel mødt.