Danselinjen

Dans er sjovt, og dans er for alle!

Vil du med på en et-årig danse- og udviklingsrejse sammen med os?

På Hald Ege Efterskoles danselinje hjælper vi dig med at finde dit potentiale som danser, og hvordan du udnytter det optimalt.

Se eksempel fra en dansetime
på Hald Ege Efterskole

Har du lyst til at høre mere om danselinjen?

Stilarter

Du kommer til at arbejde med dans som en udtryksform igennem en masse forskellige stilarter som:

• Hip hop
  • Street
  • Funk
  • Moderne Dans
  • Jazz
  • Contemporary
  • Afro dance m.m.

Du vil lære en masse om teknik og historie indenfor de forskellige stilarter, og du vil lære en masse om at performe igennem dans.

Danseforstilling

2 gange i løbet af skoleåret vil der komme professionelle dansere og lave workshops med jer.

Du kommer til at deltage i forskellige danseshows lige fra opvisninger sammen med Danceproject til konkurrencer, hvor vi dyster mod andre efterskoler.

Vi kommer også på en årlig dansetur til København, hvor vi skal besøge forskellige dansestudier. Her vil du opleve det professionelle dansemiljø, deltage i forskellige workshops og stifte bekendtskab med uddannelsen og livet som professionel danser.

Vi vil til sidst slutte året af med et brag af en danseforestilling – vores egen!

Besøg skolen

• UNDERVISER

Den primære underviser på danselinjen er

Daniela Cilea fra Danceproject i Viborg..